sobota, 16 lipca 2011

Poland Community

Już się przyzwyczaiłam do tego że w Polsce jest jak jest,ale nadal mnie to bulwersuje.Naprawdę nie mogę się nadziwić patrząc na większość Polaków.Spójrzmy wprawdzie w oczy,jesteśmy cholernie nietoleramcyjnym krajem.Oczywiście istnieją w tym kraju ludzi NORMALNI którzy za murzynem,hindustem czy jakim innym obckrajowcem nie drą ryja ''brudas''.Nie rozumiem także tego jak można być tak beznadziejnym i wytykać osobę palcami która założyła sobie kapelusz z kwiatkiem i różowe spodnie.Dzisiaj właśnie takiego czegoś doświadczyłam.Nie wiedziałam także że różowe spodnie są śmieszne i warte jakiś głupich komentarzy albo kapelusz.Nie nawidzę tego,wystrczy tylko że jakaś osoba się wyróżnia już odrazu musi zostać ''skopana'' za swój wygląd.Najlepiej żeby każdy Polak był szary,nie wyróżniał się.Przykro mi drodzy Polacy,istnieją jeszcze kreatywne osoby w tym kraju.Każdego ''innego'' się krytykuje,obsypuje różnymi obelgami.Szczególnie jeśli jest się anonimowym.Ktoś się wybije,cokolwiek oczywiście każdy mu zazdrości już ta osoba musi zostać zmieszana z błotem.Takie wrażenie odnoszę czytając Polskie blogi.Jeszcze nie widziałam bloga oczywiście Polskiego aby pod postem nie było komentarza z jakimiś niestosownymi słowami.
Na blogach zagranicznych nie spotkałam się z tym.Potrafią nawet napisać że ktoś ma ładne skarpety a to może mijać się z prawdą.Nikt nikogo nie szarga z błotem.
Byłam w Norwegii w tamte wakacje,jakoś nikt mi nie dał tam odczuć że jestem ''inna''.Murzynki nie podchodziły do mnie i nie wreszczały za mną ''białasie'' były bardzo miłe.Zresztą każdy był miły,na ulicy uśmiechali się do mnie.A tu?niedajboże żeby jakiś obcokrajowiec tu przyjechał.Ale jak Polak zagranicę wyjeżdża i tam zostaje przyjęty jak człowiek to jest dobrze.?Może czas wreszcie przemyśleć jakim jest się człowiekiem dla innych?



hat- gift from aunt
t-shirt- stradivarius
trousers- chinese centrum
bag- tally weijl
flowers- h&m
boots- bazaar

7 komentarzy:

  1. skarbiee <33 jestem tego samego zdania co ty, na szczęscie ja już mam to za sobą , i siedze w Holandii xD ale tęksnię oczywiscie ;** a outfit rewelacyjny ;) ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuhuhu.
    czuję się dumna że robiłam te focie xD
    no i racja, I LOVE PL <3
    pozdro dla Anonima przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mieszkam od kilku lat w innym kraju i jeśli ludzie pytają się skąd jestem [nie mówię w ich rodzimym języku zbyt dobrze..], odpowiadam, że ze stanów ;) wstyd mi za to, że jestem polką, a tutaj mają niezbyt pochlebne zdanie o naszej ojczyznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Great look, your trousers are awesome :)

    DayByDiva.Com
    DayByDiva.Com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi równiez lakier długo się trzyma jak na razie ;]

    OdpowiedzUsuń